شبكة ومنتديات مزيكا تو يو



 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عاوز تخلى ايتماية فى شوب مول الشخصيات تتباع , بس مش عارف تعمل اية فى ال Cq_Goods ؟ , خش و إنت تعرف .

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
S.A.W.T
::المدير العام::
::مؤسس المنتدى::

::المدير العام:: ::مؤسس المنتدى::
avatar

عدد المساهمات : 304
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: عاوز تخلى ايتماية فى شوب مول الشخصيات تتباع , بس مش عارف تعمل اية فى ال Cq_Goods ؟ , خش و إنت تعرف .   الثلاثاء مارس 09, 2010 11:15 am

بسم الله الرحمن الرحيم
لكثرة الطلبات :
أعمل اية فى ال Cq_Good , عشان اخلى اى ايتماية تتباع فى الشوب مول اللى مع الشخصيات ؟
انا نزلت باتش والشوب مول بتاعه حلو وعاجبنى بس مش عارف اعمل اية فى ال Cq_Goods , عشان اخلى الايتماية تتباع .
=== === === .
سهلة جدا بس ركز , بكل بساطه صورة واحده بس من الفرعون هتوضحلك كل حاجة ان شاء الله ,

تم تصغير هذه الصورة. إضغط هنا لرؤية الصورة كاملة. الحجم الأصلي للصورة هو 1024 * 737.

=== === === .
>>> الشرح <<<
الاول هتخش على النفى كات وتفتح ال Cq_Goods
وتخليك مع الشرح بقى ,
=== === === .
رقم ( 1 ) .
--- --- --- .
هتتكه على دى ( + ) , انك تعمل انسيرت نيو ريكوردر يعنى جدول جديد اللى هى العلامة دى ( + ) .
=== === === .
رقم ( 2 ) .
--- --- --- .
هتكتب اى ID من عندك , مثلا ( 111111 ) .
=== === === .
رقم ( 3 ) .
--- --- --- .
هتكتب الرقم دا طبعا دا خاص بشوب مول الشخصيات بس اللى هو فى اى بى شوب , المهم هتكتب الرقم دا مكان رقم ( 3 ) ,
( 2888 ) .
=== === === .
رقم ( 4 ) .
--- --- --- .
هتكتب ID الايتماية اللى حضرتك عاوزها تتباع , طيب وانا أعرف الاى دى بتاعها منين ؟
هقولك انت هتخش اللعبة تشوف اسم الايتماية اية اللى حضرتك عاوزها تتباع , و بعدين تخش على Cq_ItemType
وبعدين تعمل سيرش عن اسمها , وتاخد الاى دى بتاعها , وتكتبة مكان رقم ( 4 ) .
=== === === .
رقم ( 5 ) .
--- --- --- .
كل اللى عليك يا جميل فى رقم ( 5 ) دا , انك تكتب , ( 1 ) .
فهمت هتكتب اية ؟
هتكتب واحد بس , لا مش كلمه واحد بس , هتكتب ( 1 ) .
( 1 ) .
=== === === === === .
ملحوظة : لازم الايتماية اللى فى الشوب تكون موجوده فى الايتم تايب فى النفى كات عشان لما تنفذ الشرح تتباع .
--- --- --- .
أظن إن الشرح واضح أهو , وعلى رأى المثل ,
إقطع عرق وحته بتلو .
و إقلب القدرة على فومها , الفول يقع منها .
--- --- --- --- --- .
تحياتى للجميع :
zezo:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mazzika2u.mam9.com
E.Master
::نائب المدير العام::
::نائب المدير العام::
avatar

عدد المساهمات : 90
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تخلى ايتماية فى شوب مول الشخصيات تتباع , بس مش عارف تعمل اية فى ال Cq_Goods ؟ , خش و إنت تعرف .   السبت مارس 20, 2010 9:56 am

100% وشكرا على مجهودك الرائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mazzika2u.mam9.com
S.A.W.T
::المدير العام::
::مؤسس المنتدى::

::المدير العام:: ::مؤسس المنتدى::
avatar

عدد المساهمات : 304
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تخلى ايتماية فى شوب مول الشخصيات تتباع , بس مش عارف تعمل اية فى ال Cq_Goods ؟ , خش و إنت تعرف .   السبت مارس 20, 2010 10:01 am

مشكورر لى مروورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mazzika2u.mam9.com
 
عاوز تخلى ايتماية فى شوب مول الشخصيات تتباع , بس مش عارف تعمل اية فى ال Cq_Goods ؟ , خش و إنت تعرف .
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبكة ومنتديات مزيكا تو يو :: لكل عشاق لعبة ConquerOnline الجبارة :: قسم كونكر تهيس والسرفيرات الشخسية-
انتقل الى: