شبكة ومنتديات مزيكا تو يو



 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

  الان وحصريا | Challenge Arena | ارينا للتحدي فقط | افضل من ارينا كونكر الجديده |

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Lampard
V.I.P/LvL2
uploader

V.I.P/LvL2uploader
avatar

عدد المساهمات : 50
تاريخ التسجيل : 15/09/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: الان وحصريا | Challenge Arena | ارينا للتحدي فقط | افضل من ارينا كونكر الجديده |    السبت نوفمبر 13, 2010 6:33 pm

الان على المصرين | Challenge Arena | ارينا للتحدي | علي الزيرو !

اولا نبدء بعرض الصور !



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 183KB.





This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 187KB.





This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 187KB.



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 110KB.




This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 112KB.





الشرح :


الارينا عباره عن اكتر من 12 ارينا

في كل ارينا بيخش اتنين بس

ولو في 2 في اي ارينا الراجل بيدخلك اوتوماتيك للارينا ايلي بعدها

هتقولي بس كده ؟؟ هقولك لأ !

انت لازم عشان تخش يكون معاك مش اقل من 300 الف سي بي اس

هتسأل الراجل هياخدهم منك عشان تخش هاقولك لأ

هتقولي امال ليه لازم يكون معايا ال سي بي اس ؟؟

هقولك لو انت موت الانسان ايلي هيخش معاك الارينا اول ما يموت هتطلعوا التوين انت وهو

وهيتخصم من المغلوب 300 الف و هيروحوا للكسبان

ولو حد عمل نفسه ناصح ودخل باكونتين وترد ال سي بي اس

وموت الاكونت ايلي خالي من ال سي بي اس

هما الاتنين هيطلعوا بره من غير ما ياخدوا حاجه

وهتجيلهم رساله علي السيتم تفضحهم في السيرفر !


يعني تحدي = يعني علي رأي المثل : ايلي يحصلني يكسرني !


الفرق ايلي بين الارينا بتاعتي وبتاعت كونكر

1- الاشكال الجديده ايلي في الكلينت !

2- انت هنا انت لو قتلت ايلي قصادك هتكسب منه سي بي اس

لكن كونكر مش بتكسب حاجه غير اسمك يكون في قائمه التوب بس !






ويا رب الموضوع يعجبكم !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The*Prance
::عضو جديد::
::عضو جديد::
avatar

عدد المساهمات : 36
تاريخ التسجيل : 03/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: الان وحصريا | Challenge Arena | ارينا للتحدي فقط | افضل من ارينا كونكر الجديده |    الإثنين نوفمبر 15, 2010 9:44 am

حلو بس احنا عاوزين مجعهود شويه بعد الذنك ممكن عاوز اشوف مجهودك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الان وحصريا | Challenge Arena | ارينا للتحدي فقط | افضل من ارينا كونكر الجديده |
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبكة ومنتديات مزيكا تو يو :: لكل عشاق لعبة ConquerOnline الجبارة :: قسم كونكر تهيس والسرفيرات الشخسية-
انتقل الى: